Discussion about this post

User's avatar
Kevser's avatar

Kaç kere yaşadım bilmiyorum ama ben de hep terazinin kaldıran ağır tarafıydım, yükler hep bendeydi.Bu yüzden de yükümden bir parça çıkârdığım an denge bozuluyodu tıpkı arkadaşlığımız gibi.Karşımdaki de bir şeyler taşıyorsa eğer kaldırıp ayakta tutabilirdi ama hiç bir icraatleri olmadığı için ben bıraktığım an yükleri ilişkimiz bittii hep.

meleksu's avatar

kendi degerimizin farkında olmamız gereken durumlarda bazen gardımızı indirebiliyoruz ama toparlanmak icin hic gec değil toksik arkadaslıklar bize sadece zarar🥺💗

4 more comments...

No posts

Ready for more?